Την ταινία «Lions of our time» υπογράφει η Omnicom

Η Peugeot παρουσιάζει νέα παγκόσμια καμπάνια, σε συνεργασία με την Omnicom, λανσάροντας παράλληλα ανανεωμένο λογότυπο και εταιρική ταυτότητα. Αναφερόμενος στο repositioning του brand, ο Thierry Lonziano, Global Marketing Director της Peugeot, ανέφερε στο Campaign ότι το «νέο λογότυπο αντιπροσωπεύει το upmarket mood του brand». Η νέα εικόνα της εταιρείας λανσάρεται με καμπάνια δημιουργίας της Open, της dedicated ομάδας για το brand που δημιούργησε η Omnicom, η οποία ανέλαβε τον global creative λογαριασμό της Peugeot πέρυσι.

Το βασικό σποτ της καμπάνιας, «Lions of our time», προβάλλει τη νέα εταιρική ταυτότητα και παρουσιάζει μια σειρά ανθρώπων σε ασυνήθιστες εμπειρίες. Η Open υπογράφει και το νέο brand promise της Peugeot «to turn everyone’s time into quality time». Ο Eric Pierre, Global Chief Creative Officer της Open, δήλωσε σχετικά: «Με την “Lion of our time” καμπάνια, η Peugeot συστήνει τη νέα της οπτική ταυτότητα, επαναπροσδιορίζει τη θέση της στην αγορά και τοποθετείται ως ένα σύγχρονο brand». Η καμπάνια περιλαμβάνει, ακόμη, OOH, digital και social media υλικά.

(Πηγή: Campaign)