Επανατοποθετείται ως Reckitt

Η Reckitt Benckiser, στο portfolio της οποίας ανήκουν brands όπως τα Lysol, Clearasil and Durex, προχωρά στην αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας και στην επανατοποθέτησή της στην αγορά ως Reckitt. Η απαλοιφή του ονόματος Benckiser από την ταυτότητα της εταιρείας αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου μετασχηματισμού, με στόχο να καταστεί η εταιρεία πιο οικεία στους καταναλωτές. Η νέα οπτική ταυτότητα περιλαμβάνει το νέο όνομα και λογότυπο, καθώς και μια φρέσκια και ανανεωμένη χρωματική παλέτα και γραμματοσειρά.

«Το όνομα αντικατοπτρίζει την ήδη υπάρχουσα δημοφιλή χρήση του “Reckitt” και είναι πιο καθαρό, απλό και εύκολο να το θυμάσαι, διατηρώντας παράλληλα όλές τις θετικές διασυνδέσεις με την κληρονομιά της εταιρείας», ανέφερε ο Miguel Veiga-Pestana, SVP of Corporate Affairs and Sustainability της Reckitt. To rebranding, το οποίο αναπτύχθηκε μέσα σε 15 μήνες, επιμελήθηκε το agency Conran Design Group της Havas. Η Reckitt δημιουργήθηκε το 1999, όταν η πολυεθνική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων Reckitt & Colman συγχωνεύτηκε με την ολλανδική εταιρεία Benckiser.

(Πηγή: Adweek)