Ένα νέο «εργαστήριο» για να «εξερευνήσει και να ξεκλειδώσει» τις αναδυόμενες τεχνολογίες ώστε να τις εφαρμόσει με τη μορφή εμπειριών για τους πελάτες της αποκάλυψε η Ogilvy. Με την επωνυμία «Reality», το νέο offering αποτελεί ένα παγκόσμιο εγχείρημα με επικεφαλής τον Dickon Laws, Global Head of Innovation της Ogilvy.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Reality θα εστιάσει σε 3 περιοχές: εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας, «συνθετικές εμπειρίες», που περιλαμβάνουν «οικοδόμηση κόσμων και ψηφιακούς ανθρώπους», καθώς και εμπειρίες που συνδέονται με τον σχεδιασμό NFTs και εφαρμογές Web3.

Ο Laws δήλωσε: «Παρόλο που τα περισσότερα brands έχουν πειραματιστεί με την αναδυόμενη τεχνολογία, υπάρχει σημαντική άγνοια γύρω από τα AR, VR, AI, ML, NPC, NFT και Web3. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το metaverse και οι σχετικές τεχνολογίες αναμένεται να φτάσουν σε αξία σχεδόν το 1,5 τρισ. δολάρια μέχρι το 2029, πρόκειται είτε για μια χαμένη ευκαιρία ανάπτυξης, είτε για ένα μεγάλο budget που δεν θα επενδυθεί σωστά από τους brand leaders λόγω ελλιπούς κατανόησης και μη εξοικείωσης».

Το λανσάρισμα τυποποιεί ένα ήδη υπάρχον τεχνολογικό offering του δικτύου και αξιοποιεί συνεργασίες με Snapchat, Meta, Epic Games κ.ά.

(Πηγή: Campaign)