Επόμενο είναι όταν διαβάζεις τέτοιες συνεντεύξεις να τις «ρουφάς» με μια ανάσα. Μια τέτοια συνέντευξη παραχώρησε στο Marketing Week ο Νίκος Νέγκας, Γενικός Διευθυντής της T.G.I. Friday’s. Ρεαλισμός, συνειδητοποίηση της κατάστασης, ψυχραιμία, στρατηγική σκέψη και αποφασιστικότητα, είναι μερικά μόνο από όσα «βγάζει» η συνέντευξη. Ο Νίκος Νέγκας καταρρίπτει το μύθο που θέλει την αγορά μαζικής εστίασης να ανθίσταται στην ύφεση, τολμά να πει ότι στην κρίση δεν υπάρχουν κερδισμένοι και όλοι χάνουν, ενώ τονίζει ότι ευκαιρίες σε αυτή δεν υπάρχουν.

Έτσι, έρχεται σε «μετωπική σύγκρουση» με όσους λένε ότι ευκαιρίες στην κρίση υπάρχουν, οι οποίοι είναι και οι περισσότεροι, για να μην πω, όλοι. Ίσως κάποιοι να διακρίνουν μια απαισιοδοξία και μια μοιρολατρία στα λόγια του, ωστόσο αυτό που βγαίνει από τη συνέντευξη είναι το αντίθετο: όταν συνειδητοποιείς το πρόβλημα στη σωστή του διάσταση μπορείς να το αντιμετωπίσεις σωστά. Κι αυτό κάνει η T.G.I. Friday’s, η οποία με σειρά στρατηγικά στοχευμένων ενεργειών καταφέρνει να αντέχει τις «αναταράξεις».

Για το ίδιο τεύχος ετοιμάσαμε ένα αφιέρωμα για τις τάσεις και τις ιδιαίτερες συνθήκες που αφορούν στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας στις αγορές της ΝΑ Ευρώπης, αγορές στις οποίες δραστηριοποιούνται και αρκετές ελληνικές εταιρείες επικοινωνίας, όπως π.χ. η V+O Communications, η Civitas Global κ.ά. Μιλήσαμε με ανώτερα διοικητικά στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις εκεί αγορές και καταγράψαμε ενδιαφέρουσες απόψεις.

Με το τέλος της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα, ρίχνοντας μια ματιά στις εξελίξεις στην ελληνική αγορά, διαπιστώσαμε ότι ένας από τους κλάδους που έζησε μεγάλες στιγμές, με το λανσάρισμα ευρηματικών και καινοτόμων προϊόντων, ήταν αυτός της αρτοβιομηχανίας. Μιλώντας με τις εταιρείες του κλάδου διαπιστώσαμε ότι τη δεκαετία 2000-2010 υπήρξαν 7 λανσαρίσματα προϊόντων που άλλαξαν τα δεδομένα του, δημιούργησαν νέα segments και έδωσαν στην αγορά αυτή μια πρωτοφανή δυναμική. Σε ένα χορταστικό 4σέλιδο συγκεντρώσαμε τις εξελίξεις της εν λόγω αγοράς και σας τις παρουσιάζουμε.

Για τη συνέχεια ετοιμάσαμε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ στην προσωποποιημένη επικοινωνία και τις τεχνικές της, η οποία αναπτύσσεται ραγδαία με τη βοήθεια της τεχνολογίας, αλλά και της… κρίσης. Τέλος, διαβάστε την έρευνα του BusinessNewsDaily, η οποία διεξήχθη πρόσφατα στις ΗΠΑ και αναδεικνύει 5 διεθνείς τάσεις του 2011, οι οποίες αφορούν στη σχέση των επιχειρήσεων με τα Social Media. Ένα θέμα «ορεκτικό» για το μεγάλο συνέδριο που ετοιμάζουμε στις 22 Μαρτίου για τα Social Media.