Στον κόσμο του TikTok μπήκε η Uber εν μέσω του momentum των εορτών. «Οδηγός» στα κομμάτια του roster, idea generation και performance των TikTok Content Ads ήταν η Weber Shandwick με «συνεπιβάτη» τη Reach, ελληνικό agency μέλος του TikTok Creative Exchange.

Η καμπάνια στόχευσε στην ενημέρωση και την εκπαίδευση του κοινού στη χρήση του Uber Taxi με στόχο τα app-installs. Το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση 57% στα downloads και 87% στα sign ups από τον προηγούμενο μήνα, ενώ τα sessions αυξήθηκαν κατά 23% και 58% σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα.

Η Αλεξάνδρα Σταμίδη, Rider Growth Manager της Uber Ελλάδος, δήλωσε: «Με όχημα το TikTok και μία ιδιαίτερα δημιουργική ομάδα φέραμε ακόμα μεγαλύτερο μέρος του κοινού κοντά στο Uber Taxi και ενισχύσαμε τη χρήση της εφαρμογής, προσφέροντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία μετακίνησης στους χρήστες».