Μετατρέπει τα χορευτικά βήματα των χρηστών σε οικονομική ενίσχυση

Το brand Desperados, του ομίλου Heineken, λανσάρει την εφαρμογή «Rave to Save» με στόχο να ενισχύσει τα κλειστά, λόγω της πανδημίας, νυχτερινά clubs. Πρόκειται για ένα fundraising app, το οποίο θα συνοδεύσει μια σειρά οκτώ streaming club nights events, με «οικοδεσπότες» clubs στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία. Συγκεκριμένα, για κάθε 1.000 βήματα των χρηστών, κατά τη διάρκεια του κάθε event, τα οποία αντιστοιχούν σε 10 λεπτά χορού, θα δωρίζεται ένα ευρώ από το brand σε clubs που έχουν πληγεί από τις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Η ενέργεια είναι μέρος του νέου creative positioning του brand, με τίτλο «Go Desperados», και φέρει την υπογραφή της We Are Pi. «Ως Desperados πιστεύουμε ότι έχουμε την ευθύνη να υποστηρίξουμε μια βιομηχανία που είναι βαθιά εδραιωμένη στο DNA μας», δήλωσε ο Rutger van der Stegen, Head of Marketing, Global, της Desperados.

(Πηγή: Campaign)