Οι χρήστες του ξεπερνούν πλέον τα 400 εκατ.

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της eMarketer, η πλατφόρμα, ιδιοκτησία του Facebook, θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία, με τα διαφημιστικά έσοδα να φτάνουν τα 1,3 δισ. ευρώ το 2016, και τα 2,5 δισ. ευρώ το 2017. Το Instagram, το οποίο δεν διαθέτει desktop προϊόν, επωφελείται από την παγκόσμια mobile «έκρηξη» και θα αντιπροσωπεύει το 5% των παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων του Facebook φέτος, και το 14% έως το 2017. Τέλος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το Instagram θα καταγράφει έως το 2017, υψηλότερα καθαρά mobile display διαφημιστικά έσοδα από τα Google και Twitter μαζί.

(Πηγή: The Drum)