Τις πιο δυναμικές τάσεις και τις προκλήσεις για τον ρόλο του CMO ανέδειξε σε συνέντευξή του ο Raja Rajamannar, CMO της Mastercard και Πρόεδρος της WFA.
Όπως υποστήριξε, οι φωνητικές αγορές αλλά και η τεχνολογία αποτέλεσαν τα μεγαλύτερα trends της χρονιάς, με το ΑΙ, τις συνδεδεμένες τηλεοράσεις και νέες πλατφόρμες όπως το TikTok να επαναπροσδιορίζουν την επικοινωνία με το κοινό. Όπως σημείωσε, ο ρόλος του CMO υπέστη ακόμα μεγαλύτερη «διάβρωση» μέσα στο 2019, με τις πιέσεις που δέχεται, τόσο ο ίδιος, όσο και γενικότερα τα τμήματα marketing να αυξάνονται, καθώς καλούνται να δικαιολογήσουν τις επενδύσεις που γίνονται σε αυτό το κομμάτι.
Είναι αναγκαίο, τόνισε, οι marketers να είναι σε θέση να μπορούν να συνδέσουν τη δική τους δραστηριότητα με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα, πειστικά και ξεκάθαρα, πράγμα που αυτή τη στιγμή δεν συμβαίνει, με αποτέλεσμα άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με τον χώρο να αναλαμβάνουν επικεφαλής των αντίστοιχων τμημάτων όλο και συχνότερα.
Προς αυτή την κατεύθυνση, η εκπαίδευση των marketers πρέπει να εμπλουτιστεί και να ανανεωθούν τα προγράμματα ΜΒΑ. Για το 2020, κάλεσε τους marketers να στραφούν σε συνεργασίες για κάθε ζήτημα προς επίλυση, να χρησιμοποιήσουν νέες τεχνολογίες για engagement, καθώς και να αξιοποιήσουν τα data, με απόλυτο σεβασμό στην ιδιωτικότητα, αλλά αποσπώντας insights με καινοτόμους τρόπους χάρη σε λύσεις ΑΙ.
(Πηγή: TheDrum)