Το 59% των καταναλωτών στο Internet «ακολουθούν» τα αγαπημένα τους brand

Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι πραγματοποιούν αγορές μέσω ταμπλέτας και κινητών. Η έρευνα «Επιτυγχάνοντας την απόλυτη λιανική πώληση: Οι προσδοκίες των καταναλωτών διαμορφώνουν το νέο επιχειρηματικό μοντέλο λιανικών πωλήσεων» δείχνει τον τρόπο με τον οποίο οι λιανέμποροι μπορούν να αναπτύξουν ένα νέο, πελατοκεντρικό μοντέλο που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καταναλωτών για το κατάστημα του μέλλοντος. Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 15.000 διαδικτυακούς αγοραστές σε 15 χώρες, παρουσιάζει μια ενιαία εικόνα παγκοσμίως, με τις online αγορές να γίνονται όλο και περισσότερες και με τα social media να λειτουργούν «εκπαιδευτικά». Το 59% των ερωτηθέντων «ακολουθούν» τα αγαπημένα τους brands ή εταιρείες λιανικής στα social media. Σε ανάλογο ποσοστό, υποστηρίζουν ότι στο παρελθόν έχουν ανακαλύψει και στη συνέχεια αγαπήσει ένα brand μέσα από τα social media και πάνω από ένας στους δύο έχουν κάνει θετικά σχόλια. Σχεδόν οι μισοί (48%), ανέφεραν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα μέσω social media, όταν πριν ένα χρόνο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 10%.