Έρευνα για τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε σχέση με το ψωμί του τόστ διοργάνωσε, για δύο ημέρες, η Puratos Ελλάς με τη χρήση του Sensobus. Πρόκειται είναι ένα κινητό εργαστήριο για την ανάλυση των προτιμήσεων του καταναλωτή, το οποίο ελέγχει απευθείας στον τόπο αγοράς τις προτιμήσεις των καταναλωτών για προϊόντα αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας.

Το Sensobus φιλοξενήθηκε για δύο ημέρες στο parking του Mega AB στην Αττική. Οι επισκέπτες του καταστήματος τόσο πριν, όσο και μετά τις αγορές τους, επισκέφθηκαν το Sensobus, όπου δοκίμασαν και αξιολόγησαν τα προϊόντα που τους προσφέρθηκαν.

Το Sensobus κυκλοφόρησε παγκοσμίως από τον όμιλο Puratos το 2005. Ένα πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο είναι εγκατεστημένο πάνω σε ένα λεωφορείο. Αποτελείται από 8 μεμονωμένες καμπίνες εξοπλισμένες με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όπου οι καταναλωτές δοκιμάζουν και απαντούν στις ερωτήσεις που βλέπουν στις οθόνες του. Οι ειδικοί της Puratos συλλέγουν και αξιολογούν τα αποτελέσματα με σκοπό τη δημιουργία νέων λύσεων και προϊόντων στον τομέα των πρώτων υλών.