Κορυφαία στελέχη διεθνών ομίλων (Le Figaro, Forbes, Axel Springer, Burda, La Repubblica) παρουσιάzουν μοντέλα ανάπτυξης εσόδων

Η αναζήτηση New Revenue Models αποτελεί το βασικότερο προβληματισμό για τους publishers σήμερα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς. Παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό, αλλά και την δαπάνη που κατευθύνεται σε μηχανές αναζήτησης και social media, η διεθνής εμπειρία ήδη αναδεικνύει ένα νέο πλέγμα πρακτικών που βελτιώνουν την θέση και την προοπτική των παρόχων περιεχομένου.

Το Publishing Conference 2014 θα εστιάσει στο παραπάνω στρατηγικό πλαίσιο και πιο συγκεκριμένα στην διαφημιστική καινοτομία των εκδοτών, με υπηρεσίες όπως audience targeting, native advertising, RTB και online video, στο επί πληρωμή περιεχόμενο, καθώς και σε σχετικές υπηρεσίες προς χρήστες, συνήθως σε ένα μοντέλο cross media που περιλαμβάνει όλα τα ψηφιακά κανάλια (desktop/laptop, smartphone, tablet), αλλά και στην προσφορά νέων υπηρεσιών προς διαφημιζόμενους και την επιχειρηματική επέκταση σε νέες αγορές όπως π.χ., το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Και όλα αυτά, μέσα από την παρουσία κορυφαίων διεθνών ομιλητών, των σημαντικότερων διεθνών εκδοτικών ομίλων: Bertrand Gie, Chief Digital Officer, Groupe Le Figaro/France, Charles Yardley, Managing Director, Forbes EMEA, Simona Zanette, Managing Director, Alfemminile.com (Axel Springer Italy), Olaf Holzhauser, Business Development Director, Burda International/Germany, Cathy Ma, Social Media Consultant, Interbrand, Mario Tedeschini Lalli, Deputy Director for Innovation & Development, La Repubblica/Gruppo Editoriale L’Espresso/Italy.

Περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές: http://www.publishingconference.gr/