Παρά την επιβράδυνση του δ΄ τριμήνου

(ΠΑΡΙΣΙ) Τα ετήσια παγκόσμια έσοδα του ομίλου έφτασαν τα 6,95 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,2% σε σχέση με το 2012. Τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,5% από την περσινή περίοδο, αλλά η οργανική ανάπτυξη ανήλθε μόλις στο 0,7%. Ο Maurice Levy, Πρόεδρος και CEO του Publicis Group, ανέφερε σχετικά: «Η επίδοσή μας ήταν εξαιρετική και προηγείται των προγραμματισμένων στόχων μας για το 2018. Το μόνο σύννεφο στον ορίζοντα ήταν η οργανική ανάπτυξη του δ΄ τριμήνου, η οποία επηρεάστηκε από καμπάνιες που ακυρώθηκαν ή αναβλήθηκαν, κυρίως σε αναπτυσσόμενες αγορές».