Από τον χώρο του digital

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν υποψηφιότητα online, μέσω της πλατφόρμας Publicis90, έως τις 28 Φεβρουαρίου. Όπως ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας, το Publicis Groupe επιθυμεί να καλλιεργήσει την ψηφιακή επιχειρηματικότητα και να παρέχει «την υποστήριξη που απαιτείται για την πραγματοποίηση τέτοιων projects, ή για την περαιτέρω ανάπτυξή τους». Τα επιλαχόντα start-ups θα λάβουν χρηματοδότηση από 10.000 ευρώ έως 500.000 ευρώ. Αρχικά, οι εργαζόμενοι του Publicis Groupe θα μπορούν να ψηφίσουν, τοπική επιτροπή θα καταλήξει στο shortlist, με μια διεθνή κριτική επιτροπή να επιλέγει τελικά τα καλύτερα 90.

(Πηγή: Campaign)