Η εταιρεία υιοθετεί νέο επιχειρησιακό μοντέλο με επίκεντρο τις καταναλωτικές ανάγκες

H Public-MediaMarkt προσαρμόζει πλήρως το επιχειρησιακό της μοντέλο στις νέες συνθήκες, δημιουργώντας δύο ξεχωριστές διευθύνσεις, με γνώμονα την κάλυψη των νέων αναγκών του καταναλωτή. Η πρώτη είναι η Διεύθυνση Retail Business και η δεύτερη η Διεύθυνση eCommerce Business με τους Γιάννη Σίμο και Antoine Brouwer να αναλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις των επικεφαλής.

O Χρήστος Καλογεράκης, CEO της Public – MediaMarkt δήλωσε σχετικά: «Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής για το πλάνο μας και ήδη κινούμαστε δυναμικά για την επόμενη μέρα των αναγκών του πελάτη. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην εταιρική μας δομή.

Δημιουργούμε μία Dream Team στελεχών και νέων ταλέντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δίνοντας στην πράξη προτεραιότητα στον πελάτη, είτε αυτός μπαίνει στα φυσικά καταστήματα, είτε στα ηλεκτρονικά. Τόσο ο Γιάννης Σίμος, όσο και ο Antoine Brouwer, κορυφαίο στέλεχος με διεθνή εμπειρία σε e-commerce αγορές, μαζί με τις ομάδες τους, θα έχουν καταλυτικό ρόλο στη συνεχή δημιουργία αξίας στον τελικό καταναλωτή».