Πριν από λίγες ημέρες είχε κυκλοφορήσει teaser της PMM, με την υπογραφή της BBDO, το οποίο προϊδέαζε το καταναλωτικό κοινό για κάτι που «δεν έχει ξαναγίνει». Σε τι αναφερόταν; Στη συνένωση των δυνάμεων των Public και MediaMarkt για τη φετινή Black Friday.

Για πρώτη φορά, τα δύο brands συνεργάζονται για να προσφέρουν στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη εμπειρία επιλογών και προσφορών. Εκατομμύρια προϊόντα από την γκάμα του Public συναντούν τις συσκευές της MediaMarkt με εγγύηση χαμηλότερης τιμής.

Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που επιθυμούν από το public.gr ή κάποιο από τα 69 φυσικά καταστήματα των Public και MediaMarkt.