Κίνηση-ματ η είσοδος στην αγορά των εποχικών προϊόντων

Σύμφωνα με τον ίδιο, στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων του 2015, συνέβαλε μεταξύ άλλων και η είσοδος των Public στην αγορά των εποχικών προϊόντων σε επιλεγμένες κατηγορίες, στρατηγική που αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω και μέσα στο 2016. Όσον αφορά στην επισκεψιμότητα των καταστημάτων της αλυσίδας, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι το 2015 οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τους 25 εκατ. στα φυσικά της καταστήματα, αυξημένοι κατά 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Με αντίστοιχη δυναμική κινείται και η βάση των online επισκεπτών των e-shop της εταιρείας (www.public.gr και www.public-cyprus.com.cy), με τους επισκέπτες να ξεπερνούν τα 32 εκατ., αυξημένοι κατά 30% συγκριτικά με το 2014.

Στα θετικά αποτελέσματα η εταιρεία εκτιμά ότι συνέβαλε και η επένδυσή της σε ένα μεγάλο πλάνο ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της. Σήμερα, τα Public απασχολούν 1.500 εργαζόμενους στα 48 καταστήματά τους σε Ελλάδα και Κύπρο. Την περίοδο μάλιστα των Χριστουγέννων, το προσωπικό της εταιρείας ενισχύεται,  με την πρόσληψη 417 νέων εποχικών υπαλλήλων. Όσον αφορά στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών, το 2015 τα Public υλοποίησαν την εφαρμογή Τζίνι, η οποία ενημερώνει real time τους πωλητές των καταστημάτων για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, επιτρέποντάς τους να αφιερώνουν ακόμη περισσότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση των πελατών. Τέλος, το 2015, τα Public έλαβαν περισσότερα από 5 βραβεία για την απόδοσή τους σε επίπεδο οmni channel.