Αρνητικά σε αξία, στο -1,4%, κινήθηκε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων κατά το α΄ τρίμηνο του 2022, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, αναφέρουν πρόσφατα στοιχεία της NielsenIQ (YTD έως 27 Μαρτίου 2022).

Πρόκειται για μια τάση η οποία οδηγείται από τα FMCGs στο σύνολό τους, καθώς οι μεγάλες κατηγορίες των Φρέσκων και των Bazaar προϊόντων παρουσιάζουν πιο συγκρατημένες τάσεις, στο -0,3% και +0,8%, αντίστοιχα.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των FMCGs, τα Τρόφιμα και Ποτά σημειώνουν πιο μετριοπαθή αρνητική τάση, στο -1,2%, κυρίως λόγω των Τροφίμων, καθώς τα Ποτά, και κυρίως τα Αλκοολούχα, κινούνται σημαντικά πιο αρνητικά. Επιπλέον, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία.