Για έκτη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την ICAP Group

Η οικονομική κατάσταση της χώρας τα τελευταία έτη και η συμπίεση του εισοδήματος των καταναλωτών είχαν ως αποτέλεσμα τη συνεχή μείωση της εν λόγω αγοράς από το 2010 και μετά, όπως επισημαίνει η τελευταία Κλαδική Μελέτη που εκπονήθηκε από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group. Συγκεκριμένα, συνεχή μείωση καταγράφει από το 2010 και μετά το μέγεθος της αγοράς των εταιρειών βιοτεχνικής αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής, με επιβραδυνόμενο ωστόσο ρυθμό.

Μείωση με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 4% παρουσιάζει από το 2010 το μέγεθος αγοράς (σε αξία) της βιοτεχνικής αρτοποιίας, ενώ λίγο μεγαλύτερη είναι η μείωση για το μέγεθος αγοράς των εταιρειών ζαχαροπλαστικής την ίδια περίοδο (5,5% περίπου). Για το 2016 προβλέπεται σταθεροποίηση της αγοράς και για το 2017 ελαφρά ανάκαμψη.

Κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση για τα προϊόντα της βιοτεχνικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής είναι το μέγεθος του πληθυσμού της χώρας, η τιμή πώλησης των προϊόντων σε συνδυασμό με το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών, οι διατροφικές συνήθειες του αγοραστικού κοινού και ο σύγχρονος τρόπος ζωής των εργαζομένων.