Ο ΣΕΒ διοργανώνει ψηφιακό εργαστήριο με τίτλο «Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην πράξη», τη Δευτέρα 24 Μαΐου. Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά, η εταιρική ταυτότητα είναι αυτό που ξεχωρίζει την επιχείρηση στους πελάτες της. Μπορεί να είναι μία μόνο λέξη ή μια εικόνα, αλλά δεν είναι ένα απλό θέμα. Η δημιουργία της ταυτότητας μιας εταιρείας είναι μια δυναμική διαδικασία. Δείχνει ποια είναι η εταιρεία, τι θέλει να γίνει, πώς θέλει οι άλλοι να την βλέπουν, τι να περιμένει ο πελάτης. Είναι η αντίληψη, η εντύπωση που έχουν οι πελάτες για τα προϊόντα / υπηρεσίες που παράγει η εταιρεία.

Η ταυτότητα μπορεί να μεταφέρεται από τις εικόνες και το μήνυμα μιας διαφήμισης, τη συσκευασία του προϊόντος, την υπόσχεση ποιότητας που συνοδεύει το προϊόν, την περιγραφή που θα διαβάσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα ένας υποψήφιος αγοραστής. Αλλά είναι, επίσης, τα σχόλια που θα ανταλλάξουν οι πελάτες μεταξύ τους στα social media, στις αξιολογήσεις και στις προτιμήσεις. Το σεμινάριο αποσκοπεί να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες του διεθνούς εμπορίου, αλλά και να εξελίξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες στο branding.