Με τίτλο «My Perfect Day in Thessaly»

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Marketing Greece, συνολικά, η προώθηση της Θεσσαλίας στο ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com έχει καταγράψει 200.000 επισκέψεις στις σελίδες των προορισμών της Θεσσαλίας, 5.000.000 απήχηση (reach), 300.000 διαδράσεις (engagement) στα social media και 13.000 συμμετοχές στον διαγωνισμό της καμπάνιας, ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων για διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός της καμπάνιας υλοποιείται σε συνεργασία με την Aegean και με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας.