Μεταξύ αυτών, e-Banking, app και Video Customer Service

Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία για να διευρύνει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές των πελατών της, ιδιωτών και επιχειρήσεων. Οι πελάτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τις ψηφιακές υπηρεσίες που διαθέτει, όπως το e-Banking, το Epirusbank Mobile app για κινητά και tablet και το Video Customer Service, σε οποιοδήποτε σημείο και εάν βρίσκονται για να πραγματοποιήσουν ένα ευρύ φάσμα συναλλαγών. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού με υπάλληλο της Τράπεζας στα καταστήματά της. «Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου προχωρά σε συνεχή τεχνολογική αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ακολουθώντας τις επιταγές της σύγχρονης εποχής και παράλληλα διατηρεί την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και την άμεση επαφή με τους πελάτες της», επισημαίνει η Τράπεζα.