Εφαρμόζεται πιλοτικά σε ΗΠΑ και Μεγ. Βρετανία

Ένα νέο πλαίσιο κανόνων για την καλύτερη κατανόηση του ad reach και του ad frequency από τους επαγγελματίες του advertising εφαρμόζει δοκιμαστικά το World Federation of Advertisers (WFA), σε ΗΠΑ και Βρετανία. Τα ακριβή cross-media measurements αποτελούν, εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, πρόκληση για τον κλάδο, με το WFA να συνεργάζεται με global advertisers και πλατφόρμες για την υλοποίηση, τόσο του κανονιστικού πλαισίου, όσο και των τεχνικών λεπτομερειών του.

Αυτό δίνει την ελπίδα ότι θα βοηθήσει τα brands να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους στους κατάλληλους διαύλους και στην κατάλληλη συχνότητα, αποτρέποντας τον «βομβαρδισμό» των καταναλωτών με τις ίδιες διαφημίσεις. Παράλληλα, οι διαφημιστές θα διαθέτουν μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα του τρόπου και του χώρου που αυτές προβάλλονται. Το νέο πλαίσιο περιλαμβάνει, μαζί με τις προϋποθέσεις των cross-media measurements, και μία σειρά δεσμευτικών αρχών. Επίσης, το WFA δημοσίευσε και μία τεχνικής φύσεως πρόταση, σε συνεργασία με digital πλατφόρμες, όπως το Facebook και η Google, βάσει των αρχών που περιγράφονται, όπως διαφάνεια, ουδετερότητα και έλεγχος.
(Πηγή: Warc)