Λανσάρει το πρόγραμμα «Engage Responsibility»

Έκκληση κατά της ρητορικής μίσους απευθύνει η Pernod Ricard σε κοινό και brands, ως μέρος μιας ευρείας πρωτοβουλίας με στόχο τη μείωσή της online. Η εταιρεία αναπτύσσει το πρόγραμμα «Engage Responsibility» για την ενδυνάμωση και διευκόλυνση των καταναλωτών να καταγγέλλουν τη ρητορική μίσους. Επίσης, καλεί τα brands να υπολογίσουν το «αποτύπωμα μίσους» τους, κερδίζοντας, όπως το ονομάζει, ένα «πιστοποιητικό κατά του μίσους», και να επενδύσουν σε ΜΚΟ που στηρίζουν κοινότητες που έχουν πληγεί περισσότερο. Το πρόγραμμα θα λανσαριστεί πρώτα στο Twitter, το Instagram και το Facebook στις ΗΠΑ και θα επεκταθεί και σε άλλες social πλατφόρμες και χώρες.

Η Ann Mukherjee, CEO της Pernod Ricard για τις ΗΠΑ, δήλωσε σχετικά: «Η ανθρώπινη κοινωνική επαφή είναι κρίσιμη για τη βιωσιμότητα και το μέλλον του πλανήτη μας. Σε έναν κόσμο, όπου πρέπει να παραμείνουμε κοινωνικά αποστασιοποιημένοι, η ανάγκη για εγγύτητα στα social media δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική».

(Πηγή: marketingweek.com)