Το ζήτημα της ασφάλειας στο διαδίκτυο θέτουν στο επίκεντρό τους εταιρείες tech, μεταξύ των οποίων οι Agora, Fandom, Kuaishou Technologies, The Meet Group, Pandora, Riot Games, Roblox, Wildlife Studios, αλλά και ο όμιλος Dentsu. Οι εταιρείες λάνσαραν επισήμως, την περασμένη εβδομάδα, το Oasis Consortium, το οποίο φιλοδοξεί να θέσει μετρήσιμα πρότυπα σχετικά με την ηθική online συμπεριφορά, δεδομένου ότι όλο και περισσότερες εταιρείες επεκτείνονται στον metaverse χώρο, μεταξύ των οποίων και η Facebook.

Πρώτος στόχος του Consortium είναι το λανσάρισμα, έως το δ΄ τρίμηνο του 2021, προτύπων user safety, βασισμένα στις αρχές OASIS (Openness, Accountability, Security, Innovation και Sustainability). «Από πλευράς πλατφορμών, παρατηρούμε έλλειψη ιδιωτικότητας, ασφάλειας και inclusion. Έτσι, όσο και αν θέλουμε να πιέσουμε για brand safety, όσο οι πλατφόρμες δεν κάνουν τη διαφορά, πραγματική αλλαγή δεν μπορούσε να δούμε», εξήγησε η Tiffany Xingyu Wang, President και Co-founder του Oasis.

Πριν το λανσάρισμα, τα μέλη της σύμπραξης πραγματοποιούσαν εβδομαδιαίες συναντήσεις, ώστε να καταλήξουν στα πρότυπά της, σημείωσε η Wang. Όταν τα guidelines αποφασιστούν, ο οργανισμός θα καλέσει τις πλατφόρμες να δεσμευτούν στα πρότυπα σχετικά με το user safety.
(Πηγή: Campaign)