Με απώτερο στόχο να αυξήσει την πώληση εισιτηρίων

(Μαδριτη)  Το πρόβλημα ήταν εμφανές: Η Χετάφε, η οποία αγωνίζεται στην Primera Division της Ισπανίας, έχει έναν από τους χαμηλότερους μέσους όρους εισιτηρίων. Ποια θα μπορούσε να είναι η λύση; Το agency γύρισε μία «ακατάλληλη δι’ανηλίκους» ταινία, στην οποία συμμετέχουν γυναίκες-ζόμπι, οι οποίες συχνάζουν στη λέσχη οπαδών της Χετάφε και είναι ντυμένες (όχι για πολύ) στα χρώματα της ομάδας.

Στη συνέχεια, μοίρασε dvd της ταινίας σε κλινικές και κάλεσε κάθε φανατικό οπαδό να γίνει δωρητής σπέρματος. Έτσι, με την ταινία να λειτουργεί ως… πηγή έμπνευσης, οι δημιουργοί της καμπάνιας ελπίζουν ότι θα συμβάλουν στην αύξηση των υποστηρικτών της ομάδας, μιας και θα γεννηθούν μωρά με ξεκάθαρη γενετική προδιάθεση υπέρ της Χετάφε. Ο Angel Torres, Επικεφαλής της Χετάφε, τόνισε με χιούμορ: «Αν η καμπάνια αποδειχτεί επιτυχημένη, θα χρειαστεί να χτίσουμε μεγαλύτερο γήπεδο».