Ενισχυμένοι Star, Alter, χάνει έδαφος ο Alpha
Την ίδια στιγμή, το Star, με ισχυρό του όπλο την πρωινή παιδική ζώνη, αλλά και τις ξένες σειρές και ταινίες, πέρασε στην 4η θέση, εκτοπίζοντας τον Alpha στην 5η. Συγκεκριμένα, ο ΑΝΤ1 αύξησε το εβδομαδιαίο μερίδιό του κατά 0,9 μονάδες, φθάνοντας το 16,1%, από 15,2% μια εβδομάδα νωρίτερα. Το Mega ωστόσο, μπορεί να παρέμεινε στην 2η θέση, ωστόσο έχασε 1,1 μονάδες, περισσότερο λόγω αλλαγών στην prime time. Κερδισμένο ήταν το Alter, με μερίδιο 12,6%, αυξημένο κατά 0,1 μονάδα από την προηγούμενη μέτρηση.
Η εξέλιξη δείχνει να σταθεροποιεί το κανάλι στην πρώτη τριάδα, κατά τη θερινή τουλάχιστον, περίοδο. Πολύ καλή είναι και η πορεία του Star, το οποίο ενίσχυσε το εβδομαδιαίο του μερίδιο κατά 1,0 μονάδα, ενώ πίσω έμεινε ο Alpha, ο οποίος με μερίδιο 11,1%, μειωμένο κατά 0,8 μονάδες, περιορίστηκε στην 5η θέση. Παράγοντες της αγοράς media, μιλώντας στο Daily Fax ανέφεραν ότι οι ανακατατάξεις αποτελούν σύνηθες φαινόμενο του καλοκαιριού και δεν προδικάζουν τι θα συμβεί στη μάχη του χειμερινού προγράμματος.
EΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ (%) |
||
Τηλεοπτικό κανάλι | Εβδομάδα 4/7 – 10/7 | Εβδομάδα 27/6 – 3/7 |
ΑΝΤ1 | 16,1 | 15,2 |
Mega | 13,5 | 14,6 |
Alter | 12,6 | 12,5 |
Star | 11,6 | 10,6 |
Alpha | 11,1 | 11,9 |
NET | 8,5 | 8,1 |
Σκάι | 5,8 | 6,4 |
ΕΤ-3 | 3,4 | 3,5 |
ΕΤ-1 | 2,1 | 2,0 |
Μακεδονία TV | 0,6 | 0,5 |
Πηγή: Nielsen Audience Measurement |