Σήμερα, οι απαιτήσεις των πελατών αλλάζουν συνεχώς, με τη ζήτηση για προσωποποιημένες και άμεσες υπηρεσίες να είναι μεγαλύτερη από ποτέ.

Σε αυτό το περιβάλλον, η καινοτομία και η χρήση νέων τεχνολογιών δεν είναι απλώς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση.

Η Εθνική Τράπεζα, με σταθερή δέσμευση να βρίσκεται δίπλα σε όλους, επενδύει συστηματικά στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων, προσφέροντας μια σύγχρονη τραπεζική εμπειρία και μια φιλική και άμεση εξυπηρέτηση, με επίκεντρο τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, σύμφωνα με τις διαφορετικές απαιτήσεις και ανάγκες του.

Η επιτυχία αυτής της στρατηγικής προσέγγισης επιβεβαιώθηκε και πρόσφατα, μέσα από 12 διακρίσεις που απέσπασε η τράπεζα στα Ermis Awards 2024, τον κορυφαίο θεσμό που επιβραβεύει τη
δημιουργικότητα στον χώρο της επικοινωνίας και του marketing. Συγκεκριμένα, η Εθνική Τράπεζα ξεχώρισε στα φετινά βραβεία, αποσπώντας 3 Gold, 4 Silver και 5 Bronze βραβεία στις κατηγορίες Social Content Marketing, Digital Campaigns, Production, Branding & Design, Print & Outdoor Craft και Art Direction.

Ανάμεσα στις σημαντικότερες βραβεύσεις ήταν και η αναγνώριση ως «Crea­tive Brand of the Year | Financial Servi­ces» για το λανσάρισμα της εφαρμογής Next by NBG, του πρώτου Stress-Free Banking app για νέους. Μια διάκριση που αποδεικνύει έμπρακτα ότι η Εθνική Τράπεζα είναι σε διαρκή διάλογο με όλα τα κοινά και βρίσκεται κοντά τους, με εξειδικευμένα προϊόντα και πρωτοποριακές λύσεις για την καθημερινή διαχείριση των οικονομικών.

Η εφαρμογή Next by NBG έχει σχεδιαστεί ειδικά για νέους, με εστίαση στην ενδυνάμωση και στην καθοδήγησή τους, ώστε να πραγματοποιούν με ευκολία τις συναλλαγές τους, να εξοικειώνονται σωστά με τη διαχείριση των οικονομικών τους, αλλά και να απολαμβάνουν μοναδικές προσφορές και δώρα.

Αυτές οι διακρίσεις, μαζί με το πρόσφατο rebranding, που αποτύπωσε τη δομική αλλαγή της Εθνικής Τράπεζας και μέσα από την εικόνα της, εγκαινιάζουν μια νέα εποχή στον τραπεζικό κλάδο, όπου πρωταγωνιστεί η απλότητα, η τεχνολογία και η καινοτομία προκειμένου να δημιουργηθεί μια πιο φιλική, προσιτή και προσωποποιημένη τραπεζική εμπειρία. Παράλληλα, αναδεικνύεται ότι η Εθνική Τράπεζα επικεντρώνεται στην εμπειρία του πελάτη σε κάθε σημείο επαφής μαζί της. Από τον σχεδιασμό των καταστημάτων μέχρι τις προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, η Τράπεζα στοχεύει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου η εξυπηρέτηση γίνεται πιο εύκολη και ευέλικτη.

Η επιτυχία δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τη συνεργασία με κορυφαίους δημιουργικούς συνεργάτες, όπως οι McCann Worldgroup Greece, Takes 2 Productions, YARD ATHENS και Beetroot, οι οποίοι διαδραμάτισαν κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση της στρατηγικής επικοινωνίας και του δημιουργικού αποτυπώματος της τράπεζας.

Η Εθνική Τράπεζα διαχρονικά υποστηρίζει τις νέες ιδέες και όλα όσα μας πηγαίνουν μπροστά και εξελίσσεται συνεχώς με τον άνθρωπο στο επίκεντρο, με στόχο να καλύπτει τις διαφορετικές και συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες με προσωποποιημένες και ασφαλείς λύσεις για όλους.