Τόσο στο ανδρικό, όσο και στο γυναικείο κοινό

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, το Mega ήταν πρώτο στο σύνολο του κοινού αυτού με μερίδιο 20,93% και ακολούθησαν ο ΑΝΤ1 με 17,54%, το Star με 14,15%, ο Alpha με 12,99% και ο Σκάι με 6,99%. Στους άνδρες το Μεγάλο Κανάλι απέσπασε μερίδιο 18,27% και ήταν και πάλι πρώτο και ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 16,2%, Star με 13,94%, Alpha με 10,73% και Σκάι με 8,37%. Ίδια εικόνα και στο γυναικείο κοινό με τη μόνη διαφορά ότι ο Alpha περνάει βραχεία κεφαλή το Star και ανεβαίνει στην τρίτη θέση, με μερίδιο 14,79% έναντι 14,31% του Star.

Πρώτο και πάλι το Mega, με 23,04% (ανοίγει εδώ η «ψαλίδα») και δεύτερος ο ΑΝΤ1 με 18,6%.  Να διευκρινιστεί εδώ ότι τα μερίδια τηλεθέασης που δημοσίευσε το χθεσινό Daily Fax στο πλαίσιο της 19ης έκδοσης του TV Yearbook της Nielsen Audience Measurement αφορούσαν στο ανδρικό και γυναικείο κοινό του ηλικιακού group 15-24 και όχι του 15-44, όπως εκ παραδρομής δημοσιεύθηκε.

MEΡΙΔΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΣΕΖΟΝ 2011-2012 ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ 15-44 (%)
Κανάλι Κοινό 15-44 Άνδρες 15-44 Γυναίκες 15-44
Mega 20,93 18,27 23,04
ANT1 17,54 16,2 18,6
Star 14,15 13,94 14,31
Alpha 12,99 10,73 14,79
Σκάι 6,99 8,37 5,9
NET 5,17 6,44 4,17
ET-1 2,57 3,24 2,05
ET-3 2,01 2,27 1,8
Alter 1,47 1,43 1,51
Μακεδονία TV 0,49 0,52 0,46

Πηγή: ΤV Yearbook Nielsen Audience Measurement