Στις 9 Οκτωβρίου, από το Marketing Week και την ForestView

Με insights, πρακτικές συμβουλές και κορυφαία case studies, οι ξένοι και έλληνες ομιλητές θα παρουσιάσουν όλες τις ενέργειες που μπορούν να εξασφαλίσουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Το κυρίως πρόγραμμα του συνεδρίου θα περιλαμβάνει ομιλίες και συζητήσεις στις εξής θεματικές ενότητες: E-Commerce, Search Engine Optimization, Affiliate Marketing, Display Advertising και Programmatic. Παράλληλα, σε δεύτερη αίθουσα, οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένα workshops και masterclasses. Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους στο συνέδριο με keynote ομιλίες οι Ivan Imhoff, Head of Conversion Rate Optimisation της House of Kaizen, Lukasz Zelezny, Head of Organic Acquisition της uSwitch.com και Sebastian Szmigielski, Agency Partner CEE του Facebook.

www.allthingsperformance.gr