Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια και να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στη διαφήμιση στα podcasts, το Spotify εγκαινίασε συνεργασία με την Integral Ad Science (IAS), για την ανάπτυξη του πρώτου εργαλείου brand safety και suitability reporting για τη βιομηχανία των podcasts.

Οι Spotify και IAS θα πρέπει πρώτα να μελετήσουν πώς θα εγκρίνεται ότι μια διαφήμιση έχει παιχτεί στο σωστό context για ένα podcast. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια για τη δημιουργία του εργαλείου brand safety. Προς το παρόν δεν έχει προσδιοριστεί το πότε η νέα λύση θα είναι διαθέσιμη.

Η Julie Clark, Global Head of Advertising Revenue Innovation του Spotify δήλωσε ότι το νέο εργαλείο «θα δώσει στους διαφημιζόμενους τη σιγουριά ότι τα μηνύματά τους ακούγονται στο σωστό μέρος, επικυρώνοντας περαιτέρω τις λύσεις contextual targeting που ήδη διαθέτουμε στην αγορά». Το media agency UM Worldwide επίσης εμπλέκεται στο project και θα αποτελέσει την πρώτη εταιρεία συμμετοχών που θα το δοκιμάσει.

Τα διαφημιστικά έσοδα στο podcast αναμένεται να φτάσουν τα 4 δισ. μέχρι το 2024, ποσό σχεδόν τριπλάσιο από το 2021, με την εκθετική άνοδο να επιτείνει ανάλογα και τις ανησυχίες για ασφάλεια των διαφημιζόμενων.

(Πηγή: TheDrum)