Το διάστημα 6 έως 19 Ιανουαρίου, τόσο στο σύνολο, όσο και στο 15-44

Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, το Μεγάλο Κανάλι βρέθηκε στην πρώτη θέση της prime time τις δύο προηγούμενες εβδομάδες, τόσο στο σύνολο του κοινού, όσο και στο κοινό 15-44. Πιο συγκεκριμένα, το διάστημα 6 έως 19 Ιανουαρίου, από Δευτέρα έως Κυριακή, το Mega στη ζώνη prime time συγκέντρωσε μερίδιο 21,3% στο σύνολο του πληθυσμού, έναντι 18,3% του δεύτερου Alpha και 18,1% του ΑΝΤ1. Τις καθημερινές τα ποσοστά διαμορφώνονται: Mega 24,8%, Alpha 17,8% και AΝΤ1 15,1%. Τέλος στο νεανικό κοινό 15-44, από Δευτέρα έως Παρασκευή, το Mega το παραπάνω διάστημα συγκεντρώνει μερίδιο 21,9%, ο ΑΝΤ1 18% και ο Alpha 17,8%.