Ο ΑΝΤ1 πρωταγωνίστησε και τον Μάιο στους πίνακες τηλεθέασης, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του, έχοντας πάντα ως βασικούς άξονες την ποιότητα και την ψυχαγωγία. Ενδεικτικά, και τον Μάιο, το «Πρωινό» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ψυχαγωγία και την ενημέρωσή τους, φέρνοντας την εκπομπή για 4ο συνεχόμενο μήνα στην πρώτη θέση στη ζώνη προβολής της με διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή κατέγραψε μέσο όρο 15% στο δυναμικό κοινό 18-54, καθώς και πρωτιά και στο σύνολο κοινού, με μερίδιο 16,5%.

Στην πρώτη θέση στη ζώνη προβολής του ήταν το «Rouk Zouk», με ποσοστό 19% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ το «5Χ5» κατέλαβε την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 17,8%.

Επιπλέον, το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 20,3%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 8,2 μονάδες.