Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen κατά το Α’ δίμηνο του 2019 (Ιανουάριος – Φεβρουάριος), ο Alpha ήταν πρώτο κανάλι στην prime time, τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 18,9%, όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με 17,4%. Κατά το ίδιο διάστημα, ο Alpha ήταν και πάλι στην 1η θέση στο σύνολο ημέρας, τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 16,2% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με 15,8%.

Επίσης, κατά το δίμηνο, η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού ήταν στην 1η θέση στη ζώνη προβολής τους, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Παράλληλα, πρωτιά ανακοίνωσε ο Alpha και για το κεντρικό του δελτίο ειδήσεων τον Φεβρουάριο. Από την 1η έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2019, οι ειδήσεις του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 21,8%(778.000 τηλεθεατές), ενώ κατά το ίδιο διάστημα, ήταν στην 1η θέση και στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 18,6% (261.000 τηλεθεατές).