Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen που αναφέρει ο σταθμός, για το σύνολο της εβδομάδας (Δευτέρα-Κυριακή) και το σύνολο της ημέρας (06:00-24:00), το 2018 κλείνει με πρωτιά του Σκάι με ποσοστό 17,5%. Όσον αφορά το κοινό 15-44, βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 14,8%, ενώ στο δυναμικό κοινό, 18-54, το ποσοστό που καταγράφεται για το έτος που κλείνει είναι 15% (το ίδιο για τον Alpha).

Στη ζώνη offpeak, από τις 06:00 μέχρι τις 15:00 στο γενικό σύνολο, ο Σκάι καταγράφει ποσοστό 20,5%, ενώ στη ζώνη prime time σημειώνει πρωτιά στο σύνολο, με ποσοστό 19,4%. Στο κοινό ηλικίας 18-54 το ποσοστό φτάνει το 18,2% και στο κοινό ηλικίας 15-44 το ποσοστό που καταγράφεται για το 2018 είναι 19%.