Στην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκαν η ενημέρωση, ψυχαγωγία και μυθοπλασία του Alpha, τον μήνα Οκτώβριο, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού. Συγκεκριμένα, ο Alpha κατέγραψε 13,6% στο σύνολο πληθυσμού και 13,5% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Το «Happy day στον Alpha» σημείωσε 16% στο δυναμικό κοινό, το «Deal» 18,3% στο σύνολο κοινού και το «Άσε μας ρε μαμά» 16,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η σειρά «Σασμός» σημείωσε 27% στο σύνολο κοινού και 28,7% στο δυναμικό κοινό 18-54, το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» 19,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» 21,6% στο σύνολο και 19% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Το «Καλύτερα δε γίνεται!» σημείωσε 15,6% στο σύνολο κοινού και 13,9% στο δυναμικό κοινό 18-54, το «Kitchen Lab» 17,8% στο σύνολο κοινού και 14,7% στο δυναμικό κοινό και το «Just the 2 of Us» 17,3% στο δυναμικό κοινό 18-54.