Σε μία «ιδιαίτερη» τηλεοπτική χρονιά, το Star επικράτησε των ανταγωνιστών του καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54, όπως επισημαίνει. Για το διάστημα Οκτώβριος 2019 – Ιούνιος 2020, το Star κατέλαβε την πρώτη θέση με ποσοστό 16%, ενώ το 2ο κανάλι ακολούθησε με ποσοστό 14,5%. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Star στην τηλεοπτική αγορά στο κοινό 18-54 προήλθε τόσο από τον ψυχαγωγικό όσο και από τον ενημερωτικό τομέα.

Το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων, οι παραγωγές των Greece’s Next Top Model 2 και Master Chef 4, o διαγωνισμός Globetrotters, οι ζωντανές εκπομπές Στη Φωλιά των Κου Κου και Αλήθειες με τη Ζήνα, αλλά και τα δύο απογευματινά παιχνίδια Shopping Star και Τροχός της Τύχης, αποτέλεσαν για ολόκληρη τη σεζόν, τη «ραχοκοκαλιά» του προγράμματος του σταθμού. Η Διεύθυνση Προγράμματος του Star, με επικεφαλής την Nathalie Woodfield, εργάζεται ήδη ενόψει της νέας τηλεοπτικής χρονιάς, 2020-2021, με στόχο μία ανταγωνιστική πρόταση προγράμματος.