To concept είναι της Isobar, ενώ το media buying ανέλαβε η Metagenesis

Πρόκειται για την πρώτη τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας, η οποία έχει στόχο να επικοινωνήσει τη φιλοσοφία και τις υπηρεσίες που έχει αναπτύξει και προσφέρει ήδη. Η παραγωγή της καμπάνιας βασίστηκε σε concept της Isobar, ενώ η υλοποίηση και η παραγωγή πραγματοποιήθηκε από την Watt+Volt στο εξωτερικό και συνολικά περιλαμβάνει 6 τηλεοπτικά και 6 ραδιοφωνικά σποτ. Το media buying έχει αναλάβει η Metagenesis Advertising, ενώ επικεφαλής της στρατηγικής επικοινωνίας της Watt+Volt από το 2012 είναι η Δήμητρα Κακαβά, με καθήκοντα Chief Marketing Officer. Η καμπάνια, έχει  παράλληλη παρουσία και στο digital.