Η Wavemaker αποτελεί το κορυφαίο global media agency network σε επίπεδο new businesses για το πρώτο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με νέα αξιολόγηση της COMvergence. Η GroupM είχε net new business (βάσει εκτιμώμενων ετήσιων χρεώσεων) ύψους 1,2 δισ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων 818 εκατ. δολαρίων σε retentions από τη Huawei China (315 εκατ. δολάρια) και την Adobe US (140 εκατ. δολάρια).

Η Zenith κατέλαβε τη 2η θέση, με καθαρό αποτέλεσμα 581 εκατ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένης της νίκης της Adobe σε πολλές αγορές (150 εκατ. δολάρια). Η Initiative βρίσκεται στην 3η θέση (555 εκατ. δολάρια), κυρίως λόγω της νίκης της Constellation Brands στις ΗΠΑ (534 εκατ. δολάρια) κι έπονται τα δίκτυα μέσων ενημέρωσης της Omnicom Media Group, Hearts & Science και OMD.

Ο CEO της COMvergence, Olivier Gauthier, σημειώνει ότι εξαιρουμένων των διατηρήσεων και εξετάζοντας μόνο τo net new business, η Initiative ήταν πρώτη (538 εκατ. δολάρια), ακολουθούμενη από τα Hearts & Science της OMG (510 εκατ. δολάρια) και Wavemaker (392 εκατ. δολάρια).

(Πηγή: MediaPost)