Ο φορέας ρύθμισης της διαφημιστικής βιομηχανίας στη Βρετανία, η Advertising Standards Authority (ASA), ξεκινά πιλοτικά μια πρωτοβουλία με στόχο υψηλότερα επίπεδα λογοδοσίας και διαφάνειας στη διαδικτυακή διαφήμιση, σε συνεργασία με μέλη του IAB UK, συμπεριλαμβανομένων των Google, Amazon Ads, Twitter, Meta και TikTok.
Με ημερομηνία εκκίνησης τον Ιούνιο, το πρόγραμμα με τίτλο «Intermediary and Platform Principles» θα «τρέξει» για μια περίοδο 12 μηνών ορίζοντας μια λίστα αρχών για τις συμμετέχουσες εταιρείες, συμβάλλοντας στην προώθηση των κανονισμών της ASA. Τοποθετούμενη ως η πρώτη παγκοσμίως ανάλογη πρωτοβουλία, προβλέπει ότι οι διαδικτυακές πλατφόρμες θα παρέχουν πληροφορίες στην ASA σχετικά με το πώς η λειτουργία τους ευθυγραμμίζεται με το πλαίσιό της, ενώ ο φορέας θα χρησιμοποιήσει τα σχετικά στοιχεία για να συντάξει μια ενδιάμεση και μια τελική έκθεση.
Ο Guy Parker, Chief Executive της ASA, δήλωσε: «Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα θα χρησιμοποιηθεί για να καταδείξει τις επιδόσεις των εταιρειών, αλλά και να αναδείξει καλές πρακτικές και περιοχές βελτίωσης».
(Πηγές: AdWeek, Marketingweek.com)