Το λογαριασμό ανέλαβε μετά από spec η Magiq Doorz

Είναι η πρώτη φορά που ο Όμιλος θα προχωρήσει σε πανελλήνιο πρόγραμμα επικοινωνίας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη δημιουργία τηλεοπτικών spot, καταχωρίσεις, δημιουργία νέου web site κ.α. Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι «ΕΛΟΜΑΣ – Η Ελληνική Ομάδα των Σουπερμάρκετ» και στόχος της είναι να προβάλει το γεγονός ότι 35 ελληνικές αλυσίδες super market, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έγιναν «Μια Oμάδα». Το τηλεοπτικό spot λανσαρίσματος έχει την υπογραφή του σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.