Το Spotify επικοινωνεί τα οφέλη του αφοσιωμένου κοινού του στους διαφημιζόμενους στην πρώτη του παγκόσμια B2B καμπάνια, με δημιουργικό που απεικονίζει τους χρήστες της πλατφόρμας μέσα στις δικές τους… φυσαλίδες μουσικής.

Η καμπάνια «All Ears on You» απεικονίζει ανθρώπους σε μια πολυσύχναστη πόλη γεμάτη περισπασμούς (τηλέφωνα, κίνηση κ.λπ.). Δίπλα τους, οι χρήστες του Spotify βυθίζονται σε δικούς τους κόσμους, ακούγοντας τα audio της επιλογής τους. Μια γυναίκα ακούγοντας μουσική, χορεύει σε μια διάβαση πεζών, ένας άντρας που έχει κολλήσει στην κίνηση ακούει ένα podcast και «ξεφεύγει», και μια άλλη γυναίκα χαλαρώνει με ένα κομμάτι διαλογισμού.

Το σποτ δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την FCB New York, ακολουθώντας προηγούμενη συνεργασία με το Spotify. Η καμπάνια θα τρέξει με digital video, out-of-home τοποθετήσεις σε πόλεις των ΗΠΑ, social media και digital audio και στοχεύει να ενισχύσει στους διαφημιζόμενους την πεποίθηση ότι το Spotify προσφέρει ένα αφοσιωμένο κοινό, με μεγαλύτερο engagement από άλλες πλατφόρμες. (Πηγή: AdAge)