Την πρώτη της ενιαία παγκόσμια διαφημιστική πλατφόρμα για το brand Sprite παρουσιάζει η Coca-Cola. Με τίτλο «Heat Happens», θα λανσαριστεί σε 200 αγορές, μαζί με ένα νέο logo και οπτική ταυτότητα για τη μάρκα. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει και πολλά social media «heat hacks», απευθυνόμενη στην GenZ.

Με αφετηρία τις ΗΠΑ και την Ινδία, η νέα εκστρατεία αναφέρει πως ο κόσμος έχει την υψηλότερη θερμοκρασία από ποτέ, τόσο σωματικά, όσο και πνευματικά και ο καλύτερος τρόπος να μείνεις cool είναι να ανοίξεις μια Sprite. Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή στην πορεία του δεύτερου μεγαλύτερου trademark brand της Coca-Cola, στην πρώτη δουλειά του νέου δικτύου Open X της WPP μετά την ανάληψη του λογαριασμού αξίας 4 δισ. τον περασμένο Νοέμβριο.

Επιπλέον η Sprite προχωρά και σε ανανέωση της εικόνας της με νέο λογότυπο και συσκευασίες, με έμφαση στη βιωσιμότητα. Η μάρκα αντικαθιστά σταδιακά τα χαρακτηριστικά πράσινα μπουκάλια της με διάφανα, τα οποία ανακυκλώνονται πιο εύκολα και φέρουν το call-to-action: «Ανακύκλωσέ με». Η νέα προσέγγιση σε marketing και packaging αναμένεται να «συμβάλει καθοριστικά στη δημιουργία ενιαίας εμπειρίας διεθνώς, κάτι που η Sprite δεν είχε ποτέ», ανέφερε η Global Brand Director, Shrenik Dasani.

(Πηγή: TheDrum)