Την πρώτη παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια του λάνσαρε, χθες Πέμπτη, το brand Jack Daniel’s, η οποία φέρει την υπογραφή της Energy BBDO και μήνυμα «Make It Count». Η καμπάνια θα «τρέξει» σε περισσότερες από 100 αγορές διεθνώς με στόχο να εμπνεύσει το κοινό να κάνει κάτι που πάντα ήθελε. Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα hero διαφημιστικό σποτ 60 δευτερολέπτων με τίτλο «First Timers», το οποίο απεικονίζει πώς ακόμα και μικροί στόχοι επηρεάζουν θετικά όσους τους επιτυγχάνουν.
Το σποτ γυρίστηκε στο Κίεβο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σκηνοθεσία Ian Pons Jewell, ενώ οι ομάδες του agency και της εταιρείας συντονίστηκαν μέσω του Zoom. Με αφετηρία 40, αρχικά, αγορές, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Μεξικό και Αυστραλία, η καμπάνια θα αναπτυχθεί σε τηλεόραση και online video, OOH, social media, e-commerce και έντυπα. Το media placement έχει αναλάβει η Spark Foundry του Publicis Groupe.
(Πηγή: Campaign)