Με τίτλο "You", βασίζεται στο brand positioning "Quietly Brilliant"

Η πρώτη παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της HTC με τίτλο “You”, πρόκειται να προβληθεί τις αμέσως επόμενες εβδομάδες σε 20 χώρες, συνοδευόμενη απ’ το σλόγκαν “You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you”. Το τελευταίο βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τη δέσμευση της HTC για τη δημιουργία κινητών, που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών, στην προσωπική και επαγγελματική ζωή τους. Η διαφημιστική καμπάνια “You” εστιάζει στη διάδοση και προβολή σε παγκόσμιο επίπεδο του οράματος της HTC, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται ο καταναλωτής (You) – και όχι οι συσκευές.

Την καμπάνια, η οποία θα προβληθεί μέσω τηλεόρασης, εντύπων, υπαίθριας διαφήμισης, αλλά και online διαφήμισης, έχει δημιουργήσει η Deutsch LA Inc., με έδρα το Λος Άντζελες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η HTC συνεργάστηκε με τη συμβουλευτική εταιρεία σχεδιασμού FigTree, με έδρα το Λονδίνο, για τη δημιουργία του brand positioning “Quietly Brilliant”. Το τελευταίο εμπνεύστηκε από την παράδοση της HTC που τοποθετεί τον άνθρωπο πάντοτε στο επίκεντρο, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα με μοναδικές ιδιότητες.