Στον «αέρα» βρίσκεται η πρώτη καμπάνια της Uncommon Creative Studio για την British Airways, μετά την ανάληψη του διαφημιστικού και CRM λογαριασμού της αεροπορικής τον προηγούμενο Οκτώβριο. Η καμπάνια εισάγει ένα νέο brand positioning, το οποίο, σύμφωνα με το agency τιμά τους ανθρώπους της BA, τους πελάτες της και το έθνος, που συνέβαλλαν στο να καταστήσουν την εταιρεία «A British original».

Η καμπάνια εστιάζει στους ιδιαίτερους λόγους για τους οποίους ταξιδεύουν οι άνθρωποι, από το να συναντήσουν τους αγαπημένους τους, να αρραβωνιαστούν ή να «φάνε μια ντομάτα που έχει τη γεύση ντομάτας».

Η Uncommon συνεργάστηκε με την MG OMD για το πολυκαναλικό project, που αποτελείται από 500 μοναδικές εκτελέσεις σε print, digital και outdoor, αλλά και πάνω από 32 διαφορετικές σύντομες ταινίες. Θέτοντας τη συνήθη ερώτηση «Ποιος είναι ο σκοπός του ταξιδιού σας;», η καμπάνια απαντά με χιουμοριστικό ή και συγκινητικό τρόπο, προσφέροντας πιο ουσιαστικές απαντήσεις, με τις οποίες οι ταξιδιώτες μπορούν να ταυτιστούν.

Οι ψηφιακές διαφημίσεις θα προσαρμόζονται ανάλογα με την τοποθεσία, την ώρα της ημέρας, τον καιρό και την επικαιρότητα, ενώ το υλικό θα συνδέεται και με το εκάστοτε Μέσο, όπως διασκεδαστικά wraps λεωφορείων ή contextual ads στον Τύπο.

(Πηγή: Campaign)