Η Ogilvy τοποθέτησε την Liz Taylor στη θέση της Global Chief Creative Officer, αναθέτοντάς της την ευθύνη για το creative της εταιρείας σε 132 γραφεία σε 83 χώρες. Η Liz Taylor, η οποία είναι και η πρώτη γυναίκα η οποία αναλαμβάνει τη συγκεκριμένη top creative θέση στην εταιρεία, διαδέχεται τον Piyush Pandey, ο οποίος ανέλαβε Chairman of Global Creative και συνεχίζει τα καθήκοντά του ως Chairman της Ogilvy στην Ινδία. Προτού ενταχθεί στο agency του WPP, η Liz Taylor ήταν Global Chief Creative Officer στη Leo Burnett, ιδιοκτησίας του Publicis Groupe, από τον Μάιο του 2019, από όπου και αποχώρησε νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Η Taylor επιστρέφει στην Ogilvy, όπου κατείχε διάφορες θέσεις μεταξύ των οποίων και της Global Executive Creative Director, από την οποία, ωστόσο, είχε αποχωρήσει το 2016 προκειμένου να ενταχθεί στο δυναμικό της FCB. Στο πλαίσιο του νέου ρόλου της, η Liz Taylor θα επιβλέπει το creative και στα 5 business units της Ogilvy -advertising, PR, experience, health και growth and innovation. Θα συνεργάζεται δε με τον αναπληρωτή Global Chief Creative Officer, Joe Sciarrotta. Ο Andy Main, Global Chief Executive της Ogilvy δηλώνει: «Η Liz είναι μια μοντέρνα creative leader, η οποία ηγείται από την πρώτη γραμμή και καταλαβαίνει την μαγεία που συμβαίνει όταν δημιουργούμε και καινοτομούμε, με τις δυνατότητες μας και το ταλέντο μας».

(Πηγή: Campaign)