Για την Σαββίκος, αλυσίδα ψητοπωλείων της Θεσσαλονίκης

Κόντρα στις καρδούλες και τα κλισέ της ημέρας, ο Σαββίκος επέλεξε να αφιερώσει την ημέρα στους singles της πόλης και να τους χαρίσει απόλαυση, προσκαλώντας τους σε ένα «Ραντεβού στα Ψητά». Η φάρσα ξεκίνησε το πρωί της ημέρας των ερωτευμένων με τη δημιουργία δύο fake προφίλ, τον «Ζουμερό, ετών 22» και το «Τούμπανο, ετών 29» και με αρκετά «swipe right» σε ανυποψίαστους χρήστες που βρίσκονταν σε μικρή ακτίνα από τα εστιατόρια Σαββίκος. Πολλοί ανταποκρίθηκαν και τα matches μέσα σε λίγες ώρες ξεπέρασαν τα 500. Οι 90 τυχεροί που συνέχισαν το φλερτ κέρδισαν το αγαπημένο τους σάντουιτς σε ζευγάρι. Το απολογιστικό video από τις πρώτες ώρες προβολής του συγκέντρωσε περισσότερα από 25.000 views στο YouTube.