Η καμπάνια, φιλοδοξεί να δείξει πως η Coca-Cola αγκαλιάζει περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα, αναγνωρίζοντας ότι και η ίδια δεν αρκεί να φτιάχνει αναψυκτικά, αλλά χρειάζεται να κάνει τη διαφορά για τον πλανήτη. Η καμπάνια στηρίζεται σε τρεις πυλώνες που αποτελούν τους βασικούς τομείς στους οποίους η εταιρεία στοχεύει να ασκήσει επιρροή σε παγκόσμιο επίπεδο: τα απορρίμματα, το νερό και τις ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια δημιουργήθηκε αρχικά για τις 28 χώρες του hub Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης, ξεκίνησε να προβάλλεται στην Πολωνία με 2η χώρα την Ελλάδα, ενώ σύντομα αναμένεται να επεκταθεί στη Δυτική Ευρώπη και ίσως και ευρύτερα. Η Coca-Cola στην Ελλάδα έχει την ιδιαιτερότητα να δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα των πυλώνων που περιλαμβάνει η corporate επικοινωνία.

Το δημιουργικό υπογράφει η λονδρέζικη διαφημιστική Maverick που ανέλαβε το project κατόπιν spec και τα γυρίσματα έγιναν στο Λονδίνο αλλά και στα Κύθηρα, ένα από τα νησιά που συμμετέχουν στις δράσεις της Coca-Cola για το Νερό. Η προσαρμογή της επικοινωνίας για την Ελλάδα έγινε από την Ogilvy, η οποία θα αναπτύξει και επί μέρους ταινίες στο πλαίσιο του concept και του look & feel της corporate επικοινωνίας.

Η Σίσσυ Ηλιοπούλου επισήμανε σχετικά: «Το #Neversettle είναι κάτι περισσότερο από μία καμπάνια. Είναι η δική μας ματιά απέναντι στον κόσμο, η οποία θέτει τον πλανήτη, την κοινωνία που ζούμε και, πάνω από όλα, τον άνθρωπο, στο επίκεντρο. Έτσι, καλούμε όλους να γίνουν μέρος αυτής της προσπάθειας». Οι τρεις πυλώνες της καμπάνιας αποτελούν τους βασικούς άξονες γύρω από τους οποίους κινούνται οι βασικές προτεραιότητες της εταιρείας». Περισσότερα είναι διαθέσιμα στο www.coca-cola.gr.