H Alpha Bank, σε συνεργασία με τις Αττικές Εκδόσεις, υλοποίησε την πρώτη identity cookieless καμπάνια της στην Ελλάδα, για τις ανάγκες προώθησης της νέας υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality. Μέσω αυτής, οι επιχειρήσεις του τομέα της φιλοξενίας μπορούν να αναβαθμίσουν την επιχείρηση τους, επενδύοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη και αειφορία, επιτυγχάνοντας μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας εναρμονισμένη με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.

Συγκεκριμένα, με τη χρήση του panorama ID της Lotame για people-based targeting, στόχευσε business κοινά με ενδιαφέροντα γύρω από το hospitality. H καμπάνια, έχοντας αυξητικό delivery scale, τη σωστή στιγμή, στις επιθυμητές συσκευές, ξεπέρασε τα performance KPIs που είχαν τεθεί σε όλους τους cookie-restricted browsers.

Η Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Alpha Bank, δήλωσε: «H αξιοποίηση First Party Data μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική για την επιτυχή προσωποποιημένη εμπειρία (Personalization) του χρήστη/ πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του Customer Journey, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και δημιουργώντας ευκαιρίες στοχευμένης διαφήμισης και επικοινωνίας. Ως ευκαιρία στοχευμένης και αποτελεσματικής διαφήμισης ήταν και η επένδυση σε Identity τεχνολογίες, που σέβονται τα δεδομένα των χρηστών, όπως το Data Market Place των Αττικών Εκδόσεων σε συνεργασία με την Lotame που οδηγεί σε People Based Targeting».

Ο Δημήτρης Νικολακόπουλος, Chief Digital Officer των Αττικών Εκδόσεων, δήλωσε: «Η στρατηγική μας θα συνεχίσει να εστιάζει στη χρήση των first party data, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους πληθώρα δυνατοτήτων στόχευσης στην cookieless εποχή, σεβόμενη παράλληλα τους χρήστες και τα προσωπικά τους δεδομένα».