Το Pinterest λανσάρει την πρώτη του B2B καμπάνια με τίτλο «Be Their Next», η οποία στοχεύει στους διαφημιζόμενους σε έξι χώρες: Αυστραλία, Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ. Η δημοφιλής εφαρμογή επιθυμεί έτσι να «κυνηγήσει» τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από στοιχεία της, όπως ότι το 97% από τις top αναζητήσεις στην πλατφόρμα είναι unbranded και το 83% από τους εβδομαδιαίους Pinners προέβησαν σε αγορά βασισμένοι σε περιεχόμενο που είδαν από brands στο Pinterest.

Παράλληλα, το Pinterest έλαβε υπόψη του ευρήματα που προέκυψαν από πρόσφατη έρευνα του GlobalWebIndex, σύμφωνα με την οποία οι άντρες και η Gen Z αποτελούν τους βασικούς παράγοντες user growth, με τα συγκεκριμένα groups να είναι 50% πιο πιθανό να ανακαλύψουν νέα brands από διαφημίσεις που βλέπουν σε digital πλατφόρμες και 44% πιο πιθανό να προβούν σε αγορές, από ότι οι non-Pinners χρήστες. Οι χρήστες του Pinterest είναι 25% πιο πιθανό να μιλήσουν σε φίλους και συγγενείς για νέα προϊόντα που είδαν, σε σύγκριση με τον μέσο χρήστη του διαδικτύου στις ΗΠΑ. Οι Pinners της Gen Z, επίσης, πραγματοποιούν αναζητήσεις για μια ευρύτερη γκάμα κατηγοριών, όπως η ψυχαγωγία, η οικονομική συμβουλευτική και η τεχνολογία.

(Πηγή: Adweek)